Saturday, June 13, 2009

spotted: brangelina is splitting up??

Hmm.. of course it shocking a lot people. Hearing Brad Pitt and Angelina Jolie is splitting up?? even tought they denied the rumors, we hear they sleeping in seperate bed an seperate house! How come? Check out this video...



And you guess what? Brad pitt and Jennifer Aniston hook up at NYC Hotel. Their Limo driver who tell that so to many local television. see this video too..



xoxo,
veniArni

8 comments:

Jessica said...

aarrrgggh dari awal juga sebenernya sih uda ga suka yah waktu denger brad pitt and angelina jolie. hmm.. i'm on the anniston's side =) sori for jolie's lover, no offense..

swalin said...

bagus kalo brad sama jen balikan. lagipula brangelina itu kan cinlok, biasanya nggak tahan lama. tapi kalo kayak gini kasian anak2nya.

cinemadness said...

aku suka dia!!!aku suka mereka! dan anak2nya sekalian..sayang ga ada yg udah gede..hehe

tugas pertekom said...

mengawali dari suatu yang buruk akan berakhir dengan yang buruk benar bukan

veniArni said...

setujuu dengan tugas pertekom!!!

Abianzar said...

wah gw pengennya brad pit, sama angelina jolie aja terus..

Rio Nanda Back to Nature said...

lol,
search another Gossip babe

Fajrini Darma Dalel said...

karma! definitely karma!!